Benzines Fém Sport Katalizátor ovális 2000-6000-ccm-ig Euro2 55-mm-es bemenő és 2x50-mm-es kimenő csövel
Fém Sport Katalizátor ovális 20000-6000-ccm-ig Euro2 55-mm-es kimenő 2x50-mm-es bemenő csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
Fém Sport Katalizátor ovális 20000-6000-ccm-ig Euro2 55-mm-es kimenő 2x50-mm-es bemenő csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
vissza a kategóriához