Dízel KATDO5060 Fém Sport Katalizátor kerek 3000-6000-ccm-ig 60-mm-es csövel
Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 3000-6000-ccm-ig 60-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
Dízel Fém Sport Katalizátor kerek 3000-6000-ccm-ig 60-mm-es csövel 200 cellás.
Olyan autókhoz, ahol a katalizátor mögött nincs szonda.
Méhsejtszerû, rácsos szerkezetû felépítése ritkább szövésû mint a gyári. Így könnyebben áthalad rajta a kipufogógáz. Ha belenézünk, jobban átlátunk rajta. A gyári kerámia katalizátortól eltérõen strapabíróbb fém-monolit belsõrésszel készül. Mechanikai sérülésekre kevésbé érzékeny, a kerámia katalizátorok nagy hibája, hogy összetörik a belsõ részük. Ez nemcsak azért kellemetlen, mert zörög, hanem mert keresztbefordulva eldugíthatja a kipufogót és megáll a motor, gátolva az autó továbbhaladását. Áruk: 45.000-75.000-ft között szerelve, hengerûrtartalom, teljesítmény és kornyezetvédelmi besorolás szerint.
vissza a kategóriához